21. Septembra 2021.

Hyundai Ioniq 6 odložen zbog redizajna

Big Portal

Prema korejskom ekonomskom dnevniku, lansiranje Ioniqa 6 je pomereno na sredinu 2022. godine da bi se omogućilo produženje tela za 20 mm, branici i svetla restilizovali, a baterija povećala sa 72,6 kWh na 77,4 kWh.

Promene dizajna bi trebalo da znače da električni salon više liči upečatljivom konceptu Prophecy, koji je svoj javni nastup imao na nedavnom sajmu automobila u Minhenu. Ovde uočeni prototip ima mnogo konvencionalnija prednja svetla i uspravniju siluetu od koncepta, iako praznine u kamuflaži pokazuju sličan dizajn zadnje svetlosne trake u stilu piksela.

Zakasnelo lansiranje EV-a se takođe pripisuje odloženom remontu fabrike Asean u kojoj će se proizvoditi. To mesto trenutno pravi limuzinu Sonata i potrebno ga je preurediti za izradu automobila baziranih na platformi E-GMP.

Tehnički, Ioniq 6 će biti uglavnom identičan Ioniqu 5, s kojim deli novu arhitekturu E-GMP-a. To znači da će se pojaviti hardver za punjenje od 800 V, a limuzina će se verovatno nuditi s izborom jednomotornih i dvomotornih pogonskih sklopova.

Međutim, kapacitet baterije od 77,4 kWh samo bi nadmašio paket od 73 kWh 5-ice, koji će, uz otvoreniji fokus 6-ice na aerodinamičkoj efikasnosti, verovatno pogurati maksimalni domet preko 300 milja.

Ostaje nepotvrđeno da li će manja baterija od 58 kWh biti opcija.

Baterija od 77 kWh je već dostupna u novom crossoveru EV6 marke Kia, što sugeriše da bi Ioniq 6 mogao da bude tehnički bliže povezan s tim automobilom. To znači da će verzija sa pogonom na zadnje točkove verovatno koristiti motor od 226KS, dok će automobili s pogonom na sva četiri točka proizvoditi 321KS ili-u vrhunskoj N varijanti-odgovarati EV6 GT sa 577KS.

Izvor: Vijesti.ch / Autocar.co.uk

Foto: Autocar.co.uk

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare