4. Marta 2021.

Hyundai Bayon i zvanično

Big Portal

Kao mali SUV u B segmentu, Bayon će biti najnoviji i najmanji član proširene SUV porodice marke Hyundai.

Potpuno novi Bayon se odlikuje kompaktnim spoljašnjim delom, prostranom unutrašnjošću i dugačkom listom inteligentnih karakteristika bezbednosti i povezivanja koji ga ističu u svom segmentu.

U skladu s Hyundaijevom postojećom strategijom imenovanja terenaca, ime Bayon je nadahnuto mestom za odmor. Bayonne, glavni grad Francuske Baskije i jedno od najlepših odredišta na jugozapadu Francuske.

Hyundai Bayon pruža udobnost i prostor karakterističan za SUV modele, uz okretnost i efikasnost vozila modela B segmenta. Njegova kompaktna veličina i porodično prilagođena unutrašnjost znače da kupci mogu da uživaju u najboljem iz oba sveta: dok njegova kompaktna veličina i izuzetna vidljivost olakšavaju ulazak i njima se lako rukuje, takođe nudi onaj siguran i robustan osećaj koji kupci očekuju kada je ovakav tip vozila u pitanju.

Bayon je dugačak 4180 mm, 1775 mm širok i 1490 mm visok, njegove dimenzije postižu savršenu ravnotežu između kompaktnosti i praktičnosti. Ima međuosovinsko rastojanje od 2580 mm. Dovoljno mjesta za noge osiguraće i putnicima prijatnu vožnju, bez obzira da li sede na prednjim ili zadnjim sedištima.

Unutrašnjost je definisana nizom opreme za povezivanje, uključujući 10,25-inčni digitalni kokpit i 10,25-inčni ili 8-inčni multimedijski ekran. Putnici sada mogu da uživaju u LED tehnologiji ambijentalnog osvetljenja.

Pogled ispod habude otrkiva takođe zanimljive stvari. Bayon se može pohvaliti Hyundaijevom jedinstvenom 48-voltnom blagom hibridnom tehnologijom (48 V) s inteligentnim ručnim menjačem (iMT), što rezultira još većom uštedom goriva i efikasnošću.

Prvi u ponudi je 1,2 litarski MPi motor s 84 KS uparen s 5-stepenim ručnim menjačem. Na vrhu ponude biće 1,0 litraski T-GDi motor s 48 V i 120 ili 100 KS. Može se povezati sa 6-stepenim inteligentnim ručnim menjačem (6iMT) ili 7-stepenim menjačem s dvostrukim kvačilom (7DCT).

Verzija 1,0 litarskog T-GDi od 100 KS je dostupna i bez 48 V, a može se upariti sa 6-stepenim ručnim menjačem (6MT) ili automatskim 7DCT.

Kupcima će se definitivno svideti i opcija Rev Matchingom, karakteristika koja je obično rezervisana za Hyundai N modele visokih performansi. Usklađivanje obrtaja sinhronizuje motor s izlaznom osovinom, omogućujući uglađenije ili sportskije prebacivanje u niži stepen prenosa. Biće dostupan za 1,0 litarske T-GDi verzije.

Prve isporuke Bayona se očekuju već početkom leta…

Izvor:Autoportal.hr
Foto: Hyundai

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare