31. Oktobra 2021.

Hyunda i Kia napredovali na evropskom tržištu

Big Portal

Korejske marke su iskorstile svoju strategiju u nabavkama i dobre veze sa korejskim proizvođačima poluprovodnika da bi izbegli duga zatvaranja fabrika, za razliku od Volkswagen grupe i Stellantisa.

Hyundai i Kia su zajedno bili četvrta najveća grupacija u Evropi u septembru, sa povećanjem tržišnog udela na 11,1% sa 7,8% u septembru 2020. godine. Kia je povećala broj registracija novih automobila za 8,1%, a Hyundai za 5,7%.

Kia je bila druga najpopularnija marka u Velikoj Britaniji, iza Toyote, a i Hyundai je u ovoj zemlji povećao tržišni udeo. U Francuskoj, Hyundai je ostvario rast prodaje za čak 31%, a u Italiji za 2,6%.

Kia je u Španiji povećala udeo u broju registracija novih automobila sa 6,4% na 7,8%, a Hyundai sa 5,1% na 7,6%. Obe marke su napredovale i u Nemačkoj u smislu tržišnog udela, iako su zabeležile pad prodaje, kao i ostali proizvođači. Hyundai je porastao na udeo od 5,3%, a Kia na 3,2%.

Obe kompanije imaju fabrike u Evropi i modele koji se proizvode na starom kontinentu, ali se delimično oslanjaju na nabavke iz Južne Koreje. Kia u Slovačkoj proizvodi Ceed, XCeed i Sportage, a Hyundai u ovoj zemlji nije prekidao proizvodnju. Proizvodnja u avgustu povećana je za 33%, na 182.400 automobila.

Izvor: Nacionalnaklasa

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare