Međutim, matična kompanija, Honda, prva je namenila dotični bedž jednom serijskom modelu.
Naime, radi se o Hondi Integri, kineskom kompaktnom sedanu, koji je praktično varijacija na temu jedanaeste generacije Civica.
Proizvod je zajedničkog Guanqi Honda projekta, a sklapaće se u Gvangžuu, dok se Civic, na kojem je novajlija baziran, proizvodi u Vuhanu, koji pripada Dongfeng Honda zajedničkom projektu. Mada u velikoj meri liče, Acurina verzija izgleda nešto atraktivnije, u velikoj meri zbog uskih matričnih LED farova, koji počivaju s obe strane nešto veće maske hladnjaka u vidu pčelinjeg saća.
Promene se nastavljaju i pozadi, gde LED signalna grupa usvaja oštriji izgled i okupira manje prostora. Tandem završetaka izduvnih cevi i suptilni spojler na poklopcu prtljažnika, doprinose mladalačkoj pojavi Integre, baš kao i lažni difuzor, razdvojen ugrađenim svetlom za maglu.
U igri su sveže boje kao što su „Emerald“ plava i „Fiery“ žuta, koje Integru razdvajaju od regularnog Civica. Nov je naravno i dizajn napalataka, koji idu do razmere od 18 cola.
Nema slika enterijera u ovom momentu, ali očekujemo da kabina u suštini bude prenesena iz Civica. Motorizacija takođe predstavlja misteriju, mada „240 Turbo“ oznaka na spojleru sugeriše da se radi o 240 Nm, što je maksimalni obrtni moment 1,5-litarskog četvorocilindraša, koji isporučuje 180 ks na prednje točkove preko CVT-a. Kineska Integra dobija šestostepeni manuelni menjač.
Honda će započeti s prodajom novog modela pre kraja ove godine, s tim što će cenovnik biti objavljen u međuvremenu. . Što se Acurine verzije tiče, ona će biti predstavljena tokom 2022.
Vrele Gume