Primeri su različiti: BMW Welt, GM Heritage Center, Mercedes-Benz muzej … Ima onih koji su posvećeni samo jednom modelu, kao što je Nacionalni muzej korvete u Kentakiju.
Međutim, uvijek postoje neki izuzeci, poput Muzeja Henryja Forda u SAD-u i Toyotinog muzeja automobila u Japanu. Ove kompanije bez problema istaknu modele velikih konkurenata pored svojih, pa je na štand Toyotinog muzeja stigla Honda.
U pitanju je kultni NSX model i verovatno se pitate kako to da se Honda našla na Toyotinoj „teritoriji“? Najveći svjetski proizvođač automobila jednostavno vidi veliku važnost u Hondinom legendarnom superautomobilu sa srednjim motorom.
Naime, Hondina kokoška učinila je posjed superautomobila manje stresnim i dostupnijim za širu grupu kupaca. Većina testnih vozača smatra da je NSX oštar i precizan u smislu dinamične vožnje zahvaljujući briljantno podešenoj šasiji, ali da je i dalje dovoljno udoban za ugodnu vožnju od trkačke staze do kuće. Da li je ovo prvi japanski superautomobil koji je bio ozbiljna konkurencija evropskoj “egzotici”, pa čak i nadmašio u nekim aspektima? Definitivno – da.
Ako ste iznenađeni ovim Toyotinim gestom, treba napomenuti da NSX zapravo nije prvi model Honde koji se nalazi u muzeju najvećeg japanskog proizvođača automobila. Zapravo, nekoliko Honda je tu od ranije, uključujući Sport 500 roadster, maleni N360, pa čak i Civic prve generacije.
Možda je “heterogena” priroda Toyotinog muzeja razlog zašto je nezaobilazna stanica za ljubitelje automobila. Na kraju, treba napomenuti da su izloženi i nejapanski modeli, kao i brojni trkaći i reli automobili iz prošlih vremena.
Hot Tires