6. Augusta 2022.

Honda Fit facelift

Big Portal

Fit za japansko tržište dolazi sa blagim vizuelnim izmenama i povećanom snagom hibridnog pogona. Tu je i nova verzija Fit RS sa nešto agresivnijim stilom.

Aktuelna generacija ovog modela se inače pojavila 2019. godine, u standardnom i Crosstar izdanju sa (pro)terenskim izgledom.

Ovaj doterani model će u Japanu startovati na jesen, u verzijama Basic, Home, Luxe, Crosstar i RS.

Svaka od navedenih verzija ima specifične stilske detalje i male razlike u poređenju sa modelom pre fejslifta, mada najveću pažnju ipak privlači novi sportski RS. Fit e:HEV RS će biti biti najsportskiji Fit u ponudi, ali samo što se tiče vizuelnog nastupa.

Kako bilo, Fit e:HEV RS dobija crnu saćastu prednju masku, redizajnirani branik sa većim otvorima, crvene RS oznake, upadljivije bočne pragove, zadnji krovni spojler, veće alu točkove, kontrastne šavove na kožnom volanu i novi selektor režima vožnje.

Ostatak unutrašnjosti nije menjan, uključujući 7.0-inčnu digitalnu instrument tablu i 9.0-inčni ekran osetljiv na dodir.

Honda ne pominje da li je ova verzija možda dobila modifikovano oslanjanje ili više snage u odnosu na druge varijante.

Mada ne otkriva detalje, Honda navodi da e:HEV sistem u obnovljenom Fitu pruža više snage i poboljšani odziv gasa. Treba napomenuti da japanski kupci mogu da dobiju Fit i u klasičnoj SUS verziji i sa 4×4 pogonom, dok evropski kupci nemaju izbor jer se Jazz na Starom kontinentu nudi u hibridnoj formi i sa prednjim pogonom.

Aktuelni Fit / Jazz e:HEV proizvodi kombinovanu snagu od 80 kW/109KS i 253 Nm obrtnog momenta. Iako to još nije potvrđeno, ovaj obnovljeni model bi možda mogao da raspolaže sa 96 kW/131KS i 253 Nm obrtnog momenta. Više informacija o modifikovanom Fitu će naime biti saopšteno u narednim mesecima.

Kako se očekuje, promene kao na japanskom Fitu će kasnije biti urađene i na evropskoj Hondi Jazz.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare