The Ashirase je navigacijski sistem koji se sastoji od aplikacije za pametni telefon i trodimenzionalnog uređaja za vibraciju, uključujući senzor pokreta, koji je pričvršćen unutar cipele. Na osnovu rute postavljene u aplikaciji, uređaj vibrira radi pružanja navigacije.
Kada bi korisnik trebao ići ravno, vibrator smješten na prednjem dijelu stopala vibrira, a kada se korisnik približava skretanju udesno ili ulijevo, vibrator na desnoj ili lijevoj strani vibrira kako bi obavijestio korisnika.
Navigacija koju pruža The Ashirase omogućuje intuitivno razumijevanje rute, pa stoga korisnik ne mora stalno voditi računa o smjeru, što mu pruža sigurniju šetnju i opuštenije stanje duha.
Omogućavanje navigacije vibracijama na stopalu korisno je i po tome što ne ometa korisnikovu ruku koja drži bijeli štap ili čulo sluha koje služi za preslušavanje okolnih zvukova.
Zašto se kompanija poznata po svojim automobilima odlučila na ovakav korak? Jer je važno. Samo u Japanu, broj ljudi sa oštećenim vidom, uključujući slabovidost, procijenjen je na 1,64 miliona, a predviđa se da će se broj povećati na skoro 2 miliona do 2030. godine.
S konceptom „navigacije koja omogućuje sigurnost i opušteno stanje duha za osobe sa oštećenim vidom“, The Ashriase se razvija kao proizvod koji pomaže korisnicima da sigurno dođu do odredišta i imaju neovisniji način života.
Wataru Chino, dizajner iz Honde, rekao je: „Siguran sam da ćemo se suočiti s mnogim preprekama dok radimo na lansiranju uređaja na tržište; međutim, takvu ćemo prepreku prevladati jednu po jednu i svim srcem posvetiti se ostvarivanju slobode mobilnosti za osobe sa oštećenim vidom.”