[ad_1]
Menadžment Renaulta, odnosno Dačije u poslednje vreme pravi odlične poslovne poteze, što je propraćeno i prodajnim rezultatima, po kojima je Sandero najprodavaniji model u Evropi.
Sada stiže podjednako atraktivan model, Dacia Jogger. Ovo je, zapravo, karavan verzija modela Sandero Stepway. Time se Dacia vratila na nekadašnja rešenja koja je imao Logan MCV – ogroman prtljažni prostor i treći red sedišta, tako da mogu da se prevezu ukupno sedam odraslih putnika.
I ne samo to, u odnosu na nekadašnji koncept karavana dodat je atraktivni OffRoad izgled. Time je karavan dobio krosover karakter, sa obiljem prostora i veoma bogatom opremom. Što je najvažnije, po povoljnoj ceni.
Sudeći po sadašnjim cenama Dačije Sandero Stepway, koja u najvišem paketu opreme bez plina i CVT menjača košta 12.990 evra, očekujemo da će Jogger biti oko 700 evra skuplji.
U odnosu na Sandero ima ne samo veći gepek čija je zapremina 708 litara, već i daleko duže međuosovinsko rastojanje od 2897 mm, čime je sa ukupnom dužinom od 4547 metara Jogger postao najduži model rumunskog brenda.
Ukoliko je auto opremljen i trećim redom sedišta, zapremina gepeka je 565 litara kada je treći red oboren, odnosno 160 litara kada su šesto i sedmo sedište podignuti.
Jogger nije SUV kao što je Duster, pa neće biti ni verzije sa pogonom na sva četiri točka.
S obzirom na nešto veću masu, predviđen je i novi motor, koji stiže kao pojačanje u odnosu na 1,0 sa tri cilindra od 95 konja na benzin, odnosno 100 konjskih snaga na gas. Zapravo, reč je o istom motoru, ali sa direktnim ubrizgavanjem. Zahvaljujući tome ima 110 konja i brojna unapređenja u tehnologiji proizvodnje.
Naravno, i Logger će imati verziju na plin sa klasičnim multipoint ubrizgavanjem, a tokom 2023. očekuje se i hibrid, koji će preuzeti tehnologiju iz aktuelnih modela Renaulta sa ovim pogonom.
Komentari
[ad_2]
Originalni članak