Golf ponovo pokorio Evropu, Dacia sa dva modela u top-10! - BIGportal.ba
Auto-moto Koncepti Ostalo

Golf ponovo pokorio Evropu, Dacia sa dva modela u top-10!

Uprkos padu prodaje od devet odsto i smeni generacija u 2019, Volkswagenov bestseler još jednom je potvrdio svoju dominaciju na Starom kontinentu.

VW Golf je 44. godinu uzastopno najtraženiji model na evropskom tržištu, pokazuju rezultati koje je objavio sajt focus2move.com.

Uzdanica nemačkog proizvođača stigla je prošle godine do 458.595 kupaca širom Evrope. Golf je prvu poziciju zadržao uprkos padu prodaje od 9% u odnosu na 2018. i smeni generacija, s obzirom da je u oktobru predstavljen novi model, osmi po redu od 1974. kada se ovaj automobil prvi put pojavio na tržištu.

Foto: VW promo

Na drugom mestu je takođe jedan Volkswagenov model, Polo, sa 330.922 isporučena primerka, uz pad od 12,8% na godišnjem nivou, dok je treći Renault Clio, sa 302.994 prodata vozila takođe imao pad i to od čak 17,4% u poređenju sa 2018.

Foto: Renault promo


Četvrti je još Volkswagenov SUV Tiguan, a peta Škoda Octavia.

Odličan prodajni rezultat u 2019. ostvarila je rumunska Dacia, koja je sa čak dva modela uspela da se probije u top-10. Sandero je godinu završio kao 8, a Duster kao 10, uz rast od skoro 20 odsto).

Foto: Dacia promo


Lista najtraženijih modela u 2019. sačinjena je na osnovu podataka o prodaji iz 44 zemlja Evrope, od Portugalije na zapadu, do Rusije na istoku, a obuhvatila je i velika tržišta, kao što su Ukrajina i Turska.

Pogledajte listu 10 najprodavanijih modela u 2019:

Model Prodaja u 2019. Rast/pad u odnosu na 2018.

  1. VW Golf 458.595 -9,0%
  2. VW Polo 330.922 -12,8%
  3. Renault Clio 302.994 -17,4%
  4. VW Tiguan 297.224 0,8%
  5. Škoda Octavia 268.954 0,5%
  6. Nissan Qashqai 260.428 -6,2%
  7. Ford Focus 243.825 8,0%
  8. Dacia Sandero 233.460 4,5%
  9. Ford Fiesta 233.019 -15,5%
  10. Dacia Duster 231.906 19,7%

Danas objavljeno

Renault Arkana bilježi odlične prodajne rezultate

Vanja A

Nova generacija Mazde MX-5 neće biti „električna“

Vanja A

Toyota vjeruje u različite pogonske solucije ne striktno u jednu

Vanja A

Ostavite komentar