Najveći američki proizođač automobila je napisao da je „u postupku razmene informacije s upravom Twittera kako bi sagledali u kom smeru će se firma razvijati pod novom platformom i vlasničko-upravljačkom strukturom.“
Twitter nije reagovao momentalno na molbu novinara Reutersa da prokomentarišu novonastalu situaciju, a celokupna situacija jeste razumljiva jer delikatnosti doprinosi to što je novi vlasnik Twittera i izvršni direktor Tesle, kao rivalske firme u odnosu na General Motors.
GM je izjavio da „u normalnom toku poslovanja dolazi do značajnih promena u medijskoj platformi, pa je stoga doneta odluka o privremenoj obustavi plaćenih rekalama.“ Detroitski proizvođač vozila je dodao da „će se nastaviti s oslanjanjem na Twitter u kontekstu brige o kupcima i komunikacije s istima.“
Prihodi koje je generisao Twitter u drugom tromesečju ove godine su se s 90% odnosili na plaćene reklame, dok su i ranije priče o preuzimanju ove društvene mreže od strane Ilona Maska, dovele do toga da, na primer u maju, na prezentaciji oglašivača, neke agencije i brendovi iznesu sumnje u pogledu budućnosti društvene mreže.
Mask se obratio oglašivačima u predvečerje kompletiranja dogovora o preuzimanju Twittera, i to je učinio sledećim rečima: „Twitter očito ne može postati besplatna taraba na kojoj piše ko šta hoće, i to čini bez ikakvih posledica!… Twitter želi da postane reklamna platforma s najviše ugleda u svetu, ona koja doprinosi jačanju brenda i rastu vašeg preduzeća.“
Mask je na, sada već svojoj mreži objavio tvit u kom je naveo da će firma uobličiti savet za moderiranje sadržaja „s veoma različitim stavovima, pogledima.“ On je takođe rekao da će sve važne i dalekosežne odluke o posledicama za one koji objavljuju neprimerene sadržaje biti donošene nakon razmatranja i analize koju sprovede predmetni savet.