Ovaj novi krosover je baziran na naprednoj E-GMP arhitekturi Hyundai Motor grupe, koju takođe koristi Hyundai Ioniq 5, kao i buduća Kia EV6.
GV60 odlikuje električni sistem od 800 V, omogućavajući ultrabrzo punjenje od 350 kW. Dolazi u verzijama s jednim ili dva motora i različitim veličinama baterije. Biće pozicioniran ispod GV70 i GV80 u SUV ponudi Genesisa, a biće drugi elektromobil korejske marke na evropskom tržištu, posle električne verzije G80 limuzine.
Genesisov novajlija predstavlja demonstraciju evolucije novog dizajnerskog jezika marke, s farovima u dve linije i revidiranom verzijom logoa. Donja sekcija anfasa poseduje veliku masku za koju Genesis kaže da naglašava dinamičke performanse i pomaže hlađenju baterije. Bočni profil je vidno u „kupe SUV“ stilu, čistih površina, s iskačućim ručkama vrata i kamerama umesto konvencionalnih retrovizora. Zadnji deo automobila odlikuje fiksno krilo na „repu“ i iskošena linija krova.
Kada je o unutrašnjosti reč, tandem digitalnih displeja dominira ambijentom, dok velika centralna konzola ugošćava kako veliki prostor za odlaganje, tako i ključne kontrole nad vozilom, što je rešenje slično onome kod Ioniqa i EV6.
Automatska transmisija se kontroliše putem neobične „kristalne sfere“, za koju Genesis kaže da poseduje ugrađeno osvetljenje kada je automobil isključen. Na prikazima koje je izdala kompanija, može se videti i neobična plava kolor šema unutar kabine.
Genesis još uvek nije obelodanio bilo kakve tehničke detalje za GV60, ali za očekivati je da one budu u paraleli s Ioniqom 5 i EV6. To znači da će verovatno biti u ponudi s baterijama od 58 i 77,8 kWh, s tim što će jedinica većeg kapaciteta pružiti domet veći od 480 kilometara.
Jednomotorna varijanta sa zadnjim pogonom će verovatno isporučivati 170 i 217 ks, dok će dvomotorna verzija raspolagati s 305 konja.
GV60 će biti jedan od tri elektromobila koje će Genesis lansirati u Evropi sledeće godine. Cenovnik još uvek nije objavljen.
Vrele Gume