31. Januara 2022.

Gde griješimo?

Big Portal

Marku Hyundai će interentski korisnici najčešće pogrešno napisati, navodi portal Confused.com. Južnokorejski brend je pogrešno napisan u proseku gotovo 2.25 miliona puta mesečno u globalnim pretragama.

Za studiju je portal analizirao globalna pretraživanja iz pretraživača i filtrirao pogrešno napisana pretraživanja za marke i modele uključene u studiju, prenosi Revija HAK. Hyundai je najčešće pogrešno napisan kao Hundai (799.000 pretraživanja mesečno). Često se guglaju i Hyndai (454.000 puta), Hyundia (202.000) i Huyndai (182.000).

Volkswagen je druga najveća marka na svetu s prosečno 1.156 miliona pogrešno napisanih pretraživanja. Wolksvagen (309.000 puta) je najčešći u svetu, a slede ga Volkswagon (306.000), Wolsvagen (142.000) i Volkwagen (104.000 puta).

Foto: VW promo

Drugi nemački brend, Porsche, na trećem je mestu s 1.01 miliona grešaka. Proizvođač sportskih automobila se najčešće pogrešno piše kao Porche, a zatim Porshe, Porsh ili Porsch. I

staknimo i da je Tesla najtraženiji brend s oko 11 miliona pretraživanja mesečno, a nalazi se na šestom mestu s 539.000 pogrešno napisanih pojmova.

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare