Ovoga puta smo dobili uvid i enterijer, uprkos pokušaju vozača da ga zaštiti od radoznalih očiju.
Pre nego što kliknete na fotografije, da podsetimo da novajlija treba na scenu da stupi sledeće godine, kao model za 2023. Po prvi put će dobiti elektropokretanu ručnu kočnicu, što je pomalo razočaravajuće za one koji uživaju u oštrim skretanjima, ali to nije sve.
Kao što možemo da vidimo, Civic Type R dobija drugačiju centralnu konzolu u poređenju s redovnim modelom. Tu su naravno i odgovarajuće oznake, kao i posebna prednja sedišta. Volan je presvučen alkantarom, dok je armaturna tabla i dalje zamaskirana.
Klaster instrumentacije je u potpunosti digitalizovan, ali na centralnom grebenu i dalje mogu da se nađu dugmići za ključne funkcije. Ovo je po nama dobro rešenje, jer dugmići, prekidači i rotacioni birači u velikoj meri olakšavaju život vozaču. Ne mora sve biti smešteno na taktilne ekrane.
Mnogo je lakše recimo pojačati zvuk kada ide omiljena umera uz pomoć dugmeta koje se okreće u smeru kazaljke na satu, nego „gađati“ prstom odgovarajući površinu na ekranu osetljivom na dodir. Još, kada se vozimo po neravnom asfaltu… Isto važi i za komande ventilacije i klima uređaja. Pitajte nas za snalaženje prilikom prve vožnje VW-a ID.3…
Srećom, foto galerija nije fokusirana na unutrašnjost, tako da smo dobili dodatni uvid u izgled karoserije popularnog „hot heča“.
Kao što smo ranije pisali, Honda je zadržala manuelnu transmisiju, tako da bi ovaj model uz GR Yaris mogao da bude „poslednji Mohikanac“ po ovom pitanju.
Vrele Gume