27. Novembra 2022.

Fordova porodica Raptor bi uskoro mogla biti bogatija za još jednog člana

Big Portal

Američki kupci se već godinama pitaju zašto Ford ne ponudi takvo izdanje i na većem modelu zvanom SuperDuty. On je deo ponude F Serije i spodrazumeva modele F-250, F-350 i F-450, a do sada smo videli samo jedno proterensko izdanje pod imenom Tremor i možete da ga vidite na priloženim fotografijama.

Kolege sa sajta Ford Authority kažu da su nedavno imali intervju sa glavnim inženjerom Eronom Breskijem i da im je otkrio neke zanimljive detalje. Breski je izjavio da trenutno ne postoji nikakva prepreka da Ford zaista promoviše SuperDuty Raptor i da kompanija zapravo razmišlja u tom pravcu.

SuperDuty je dugo godina bio pretežno radnički pikap kamionet popularan među farmerima i čest izbor radnika na građevini, dok je F-150 bio onaj sa kojim se eksperimentisalo u prošlosti. Primera radi, F-150 je mogao da se naruči kao ulični trkač SVT Lightning (nije povezan sa današnjim istoimenim električnim modelom) pre nego što je američki gigant prebacio pažnju na ekstremne terence. Protekla generacija SuperDutija je bila prva sa proterenskim paketom Tremor, a pošto se pokazala kao veliki prodajni uspeh, Ford definitivno razmišlja da li je vreme da ode korak dalje i ponudi i najveći Raptor.

SuperDuty je debitovao u novoj generaciji pre nekoliko sedmica i u izložbeno-prodajnim salonima ga očekujemo na proleće. Najviše pažnje privlači novi 6,8-litarski benzinac i može se pohvaliti sa 405 konjskih snaga i maksimalnih 603 Nm obrtnog momenta. U izboru je i 7,3-litarski benzinac (430 „grla“ i maksimalnih 658 Nm obrtnog momenta), a zanimljivo je da F-150 Raptor nadmašuje oba (450 „konja“) iako ima dva cilindra manje i daleko manju zapreminu (3,5 litre).

Doduše, poseduje i turbo punjač, a dva modela dele identičan desetostepeni automatski menjač. Vrhunac ponude SuperDutija čini 6,7-litarski turbodizel sa čak 500 konjskih snaga i maksimalnih 1.627 Nm obrtnog momenta, a u stanju je da legalno vuče više od osamnaest tona tešku prikolicu.

S pozitivne strane, Fordov najveći i najskuplji model će nastaviti da pruža motore sa unutrašnjim sagorevanjem goriva minimalno do 2036. godine, pa samim tim još uvek postoji dosta vremena da se razvije i izdanje Raptor.

(AutoRepublika)

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare