Kupcima će biti ponuđena varijanta za puteve i dve specifikacije za staze: Dark Horse S i Dark Horse R. S je u suštini ogoljena verzija regularne varijante za obične puteve i zamišljen je kao vozilo koje će entuzijasti koristiti za vikend vožnje na stazi. Ovde su uklonjeni svi nepotrebni delovi da bi se umanjila težina, a dodati su zaštitni kavez po FIA standardu, trkačka sedišta i upravljač, kao i zaštitne mreže i sistem za gašenje vatre.


Automobil je dodatno modifikovan u segmentu centralnog panela sa tasterima i prekidačima za svetla, brisača, indikatora skretanja, svetla za kišu i podešavanja retrovizora. Ford je ugradio i uređaj koji ograničava brzinu u pitu i opciono prednje suvozačko sedište. U paket spadaju i ekran sa podacima o vožnji, elementi koji dodatno učvrščuju poklopac motora, podesivo zadnje krilo, kuke za šlepanje vozila sa prednje i zadnje strane i unapređeni izduvni sistem. S je dobio Multimatic DSSV amortizere koji mogu da menjaju visinu vozila.

Dark Horse R ima sve elemente specifikacije S, ali dolazi i sa Ford Performance delovima – gorivnom ćelijom za bolju autonomiju i naprednijom tehnikom zavarivanja. Uz to, S je bliži pravom trkačkom automobilu od varijante S.
Ford priprema šest trkačkih varijanti novog Mustanga, uključujući GT3 i GT4 derivate i verzije na NASCAR i NHRA Factory X.
Izvor: Nacionalnaklasa