Mountune Focus RS ima 170 KS više od fabričke verzije, ukupno 520 “konja” uz 700 Nm obrtnog momenta.
Pod haubom je i dalje 2,3-litarski četvorocilindarski EcoBoost agregat koji je uparen sa 6-stepenim menjačem i pogonom na sva četiri točka.
Za dodatnu snagu zadužen je novi turbo-punjač BorgWarner EFR-7163, novim bregastim osovinama, unapređenom pumpom za gorivo, rekalibriranom upravljačkom jedinicom.
M520 MRX paket za Ford Focus RS košta 6.800 evra, a tu je i “blaža” verzija sa 450 KS i 582 Nm za 3.200 evra.
Obe verzije su značajno snažnije od novog Mercedes-AMG A45.
Mountune nije objavio detalje performansi, ali je sigurno da njegov Focus ubrzava brže od standarne verzije čiji su fabrički podaci 0-100 km/h za 4,7 sekundi uz maksimalnu brzinu od 266 km/h.