22. Februara 2021.

Ford Fiesta EcoBoost Hybrid sa 155 KS i 7 DCT mjenjačem

Big Portal

Najveće promene su pod prednjom haubom. Najsnažnija verzija proslavljenog 3-cilindarskog turbobenzinca 1.0 EcoBoost, koji je od 2012. dobio jedanaest priznanja za najbolji motor u klasi u više svetskih izbora.

Najsnažnija verzija, koja iz 999 cm istiskuje 140 KS i 210 Nm je pojačana blago-hibridnom tehnologijom, 48-voltnim sistemom starter generator BISG (Belt-driven Integrated Starter/Generator), snage 11,4 kW (16 KS).

Još važniji je obrtni moment od 240 Nm, koji se oslobađa od nula obrtaja, pa ubrzava odziv na gas. Za napajanje elektromotora je ugrađena litijum-jonska baterija kapaciteta 0,5 kWh.

Performanse sinergijskog blago-hibridnog pogona poboljšava 7-stepeni automatski menjač s dvostrukim kvačilom. Koliko je ovaj pogon, koji sinergijski raspolaže sa 155 KS i 224 Nm, dinamičan, pokazuje ubrzanje do stotke za 8,7 sekundi i deklarisana potrošnja od 3,9 l/100 km.

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid je dinamičan, gotovo sportski model niže klase, koji u normalnim uslovima troši četiri do pet litara i pokazuje da ne treba žaliti za otpisanim dizelašima.

Izvor:Autoportal.hr
Foto:Motor1.com

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare