„Plavi oval“ planira da nastavi ovu praksu.
„Smatram da imamo jedinstvenu garnituru naziva iz prošlosti, koje možemo iskoristiti da bi uneli više emocija u naše proizvode i ispričati priče koje druge marke ne mogu“, kaže Murat Giler, glavni dizajner Ford of Europe. „Postoji mogućnost da uz pomoć starih oznaka osvežimo ponudu i razlikujemo se od ostalih.“
Nažalost, Giler nije precizirao o kojim se konkretno nazivima radi, mada je možda to sugerisao kroz reči „mogućnost za Ford da se razlikuje u bombardovanju elektrifikovanim proizvodima koje je pred nama“. Dakle, budući elektromobili bi mogli da ponesu nazive koji već dugo nisu u upotrebi.
Thunderbird bi mogla da bude jedna od oznaka namenjenih budućim elektromobilima. Reč je o nazivu koji je dugo egzistirao u Fordovoj gami, nalazeći se na vozilima iz različitih segmenata, poput roudstera, luksuznih kupea i sedana s četvoro vrata.
Još jedno ime koje se čini zgodnim za budući EV je Galaxie, kao i Excursion.
Sudeći po Mavericku i Pumi, Ford se ne vezuje za isti tip vozila iz prošlosti. Prvonavedeni je nekada bio mali automobil dostupan u kupe i limuzinskoj verziji, što baš i nema veze s današnjim kamionetom. Puma s druge strane, bila je kompaktan sportski kupe, da bi sada bila transformisana u moderan krosover.
Vrele Gume