[ad_1]
Novi Intouro spreman je za izvršavanje različitih zadataka uz prihvatljive troškove
Maksimalna fleksibilnost i efikasnost, vrhunski nivoi funkcionalnosti, komfora i udobnosti prilagođeni određenom području primene, visoki bezbednosni standardi – to su atributi koji krase potpuno novi Mercedes-Benz Intouro.
Intouro ima širok spektar primena, iako po osnovnoj nameni spada u prigradske ili međugradske autobuse, kao i vozila za izlete i kraće ekskurzije. On pokriva sve, od praktičnog autobusa sa visokim podom i pristojnim prtljažnim prostorom, preko školskog autobusa ili šatl autobusa, unutrašnjeg transporta zaposlenih unuitar velikih kompleksa, pa sve do udobnog autobusa za jednodnevne ili vikend izlete.
Novi „intouro“ će se najpre pojaviti u segmentu u kome ima najveću prodaju – kao 12,18 metara dugačak „inturo“ i 13,09 metara dugačka „inturo M“ verzija. Nakon njih će slediti vrlo okretan „inturo K“ (dužine 10,75 metara) i troosovinski „inturo L“ od sa svojih 14,88 metar. Mnoštvo varijanti „intura“, međutim, ipak nije samo po sebi dovoljno. Tek sa svojim konceptom modularne opreme ovaj autobus, koji nam dolazi iz Mercedesove fabrike u Turskoj, ima savršen odgovor na svako pitanje.
Kao čistokrvni Mercedes-Benc proizvod, novi „intouro“ nudi nivo bezbednosti koji je bez premca u svom segmentu. Na primer, to je prvi autobus koji ima jedinstveni sistem pomoći u kočenju u slučaju opasnosti – „aktiv brejk asist 5“ (ABA 5) – još jednu prekretnicu u evoluciji bezbednosti. Po prvi put „ABA 5“ radi uz pomoć kombinovanog radara i sistema kamera. U okviru svojih granica, ovaj opcionalni sistem pomoći može automatski da izvede potpuno kočenje do tačke zaustavljanja kako bi izbegao stacionarne ili pokretne prepreke. Kao prvi globalno dostupan sistem pomoći u autonomnom kočenju za autobuse, „ABA 5“ takođe može da izvrši potpuno kočenje kako bi sprečio nalet na pešake na putu.
Još jedna opcionalno dostupna stavka među izvanrednom novom sigurnosnom opremom koju „inturo“ nudi jeste „sajdgard asist“, radarski sistem pomoći prilikom skretanja sa bočnom detekcijom pešaka i biciklista. On nudi punu podršku vozaču prvenstveno pri skretanju u naseljenim mestima i pruža efikasnu zaštitu određenim učesnicima u saobraćaju kao što su pešaci i biciklisti.
Mercedes će novi model proizvoditi isključivo u svojim pogonima u turskom mestu Hošdere, u blizini Istanbula. Sa čak 360.000 kadratnih metara ovo je jedna od najvećih Mercedesovih fabrika, što i ne čudi ako se ima u obzir jako autobusko tržište u Turskoj. U ovoj fabrici se godišnje proizvede oko 4.500 autobusa, koji se izvoze širom sveta, a pravi se gotovo celokupna Mercedesova gama autobusa. Sa druge strane, proizvodnja Setra autobusa je ipak rezervisana isključivo za fabriku u Ulmu u Nemačkoj.
Milan Derbogosijan
Mercedes-Benz Intouro
Tip motora OM 936/Euro VI Standard
Broj cilindara / zapremina (cm3) 6 u liniji / 7.698
Snaga 260 kW (354 KS) pri 2200 o/min
Obrtni moment 1400 Nm pri 1200 – 1600 o/min
Menjač ZF EcoLife 2
Prednja osovina ZF RL 75 E, nezavisno oslanjanje točkova
Zadnja osovina Mercedes-Benz RO 440, racio 5.222:1
Dužina/Širina/Visina (mm) 13.090 / 2.550 / 3.365
Međuosovinsko rastojanje (mm) 6.990
Min.krug okretanja (mm) 23.834
Prtljažni prostor (m3) 6,55
Preraspodela snaga
Svojim mnogo širim spektrom upotrebe, novi Intouro zameniće prethodnu seriju modela. Međutim, nova razvojna politika nagoveštava i reviziju proizvoda unutar autobuskog sektora Dajmler grupe u segmentu međugradskih autobusa: prethodni „multiklas 400 UL“ i „UL biznis“ iz sestrinske kompanije Setra biće spojeni u novu „inturo“ gamu autobusa.
Na radost svih kupaca, asortiman luksuzne Setre će i dalje uključivati veoma popularnu seriju poslovnih modela „multiklass 400 LE“. Razlog za ovu odluku je jasno strukturirana ponuda: segment međugradskih autobusa sa visokim podovima biće pokriven novim „mercedes-benz inturo“ gamom autobusa, dok će „setra multiklas LE“ predstavljati segment niskopodnih autobusa prigradskih i međugradskih autobusa.
Komentari
[ad_2]
Originalni članak