Fitnes kaša - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Fitnes kaša

Kaša puna vitamina i proteina kao predlog za zdrav doručak.

Sastojci:

– 100 g zobene pahuljice

– 250 ml bademovog mleka

– 250 ml voda

– 3 kašike cimeta

– 3 banane

– 1/2 šoljica borovnica

– kašika meda, po potrebi

Priprema:

U posudu polako sipajte vodu, pa je zagrejte na umerenoj temperaturi. Zatim dodati bademovo mleko (po izboru može biti i rižino, kokosovo, sojino, pšenično ili obično mleko)

Lagano sipati zobene pahuljice i mešati smesu na umerenoj temperaturi dok pahuljice ne  omekšaju do te mere da smesa deluje kašasto.

Smesu skinuti sa šporeta i staviti sa strane dok se ne spusti na sobnu temperaturu. Za to vreme, izgnječiti banane i dodati u smesu.

Dodati još tri kašike cimeta da bi se postigao puniji ukus. Za one kojima nedostaje slatkasti ukus  dodati dve kašičice meda.

Dobijenu kašu staviti u frižider i ostaviti nekoliko sati dok ne bude potpuno ohlađena.

U kašu se mogu dodati borovnice, šumsko voće, kockice čokolade, listići badema, čia semenke i mnogi drugi dodaci po želji.

Prijatno!

Danas objavljeno

Ove namirnice nemaju rok trajanja

Vanja A

Šta je bolest poljupca i kako se liječi?

Vanja A

Dermatolog otkriva idealnu temperaturu vode za tuširanje u toku zime

Vanja A

Ostavite komentar