Fiat želi da vi odaberete naziv za novi mali krosover - BIGportal.ba
Auto-moto Noviteti

Fiat želi da vi odaberete naziv za novi mali krosover

Možete da birate između tri različita naziva.

Fiat je ukinuo Punto pre nekoliko godina, i mada nije dobio naslednika u Evropi, novi mali hečbek je lansiran 2017. u Južnoj Americi pod oznakom „Argo“. Sledeće, 2018., na scenu je stupio sedan iz B segmenta, Cronos, a sada na red dolazi krosover. Prethodno poznat kao Project 363, predstavljen je u Brazilu pred zvaničnu premijeru.

Za sada nosi jednostavan naziv SuvFiat, jer Stellantis želi da ljubitelji italijanske marke odaberu konačno ime. To može da se uradi na https://suv.fiat.com.brl/. Ograničeni ste na tri opcije: Tuo, Domo i Pulse. Naziv koji sakupi najviše glasova, postaće i zvaničan, za model koji će na brazilsko tržište da stupi u septembru.

Interesantno, Fiat kaže da novi krosover počiva na novoj MLA platformi, ne na MP1 arhitekturi koju koriste Argo i Cronos. Još uvek nije jasno na koji način su ove dve solucije povezane, ali kompanija kaže da MLA (naravno nije reč o „MLA“ Jaguar Land Rovera) donosi bolje performanse, robusnost i komfor. Takođe, pruža više na planu bezbednosti i uživa u komponentama koje ne deli s ostalim postojećim proizvodima.

Očekuje se da mali krosover koristi usluge 1,0-litarskog turbomotora s tri cilindra, baziranog na Firefly jedinici iz Argoa. Trebalo bi da isporučuje oko 125 ks i nešto ispod 200 Nm preko šestostepene automatske transmisije. Niže pozicionirane verzije će dobiti 1,3-litarski atmosferac sa 110 ks i 140 Nm, koji sarađuje s CVT menjačem.

Smernice stajlinga su preuzete od Argoa i Cronosa, uz naravno detalje u skladu s „grubljim“ imidžom krosovera. Fiat je mogao sve da odradi i bez lažnih završetaka izduvnih cevi, jer bi automobil ako ništa drugo, delovao ozbiljnije.

Na fotografijama je perjanica u dvotonskom finišu, kao i naplacima u istom maniru. Tu su i kompletni LED farovi i hromirana traka koja se pruža duž čitave širine prednjeg dela. Enterijer nije obelodanjen, a biće interesantno videti šta je Fiat uradio da bi napravio distinkciju u odnosu na hečbek i sedan.

Oficijelna  premijera će se obaviti u mesecima koji dolaze, a za očekivati je da novi krosover bude rezervisan za latinoameričko tržište. Šteta, jer bi se kod nas sigurno solidno prodavao (uz adekvatnu cenu).

Vrele Gume

Danas objavljeno

Ford Hoonitruck Kena Bloka prodaje se za milion dolara

Zeljka

Poznati dizajner izabrao tri omiljena BMW-a

Zeljka

Može li Lancia da doživi renesansu?

Vanja A

Ostavite komentar