4. Augusta 2021.

Ferrari nema problem sa zabranom SUS motora 2035.

Big Portal

Ferrari neće imati čisto električni model u svom portfoliju do 2025., ali u „propetom konjiću“ su zapravo uzbuđeni u vezi s mogućnostima koje pruža električna era, koja više nije stvar daleke budućnosti. Da podsetimo, Evropska komisija 2035. uvodi drastične mere, koje će dodatno doprineti ubrzanom nestanku benzinskih i dizel motora.

U Maranelu uopšte nemaju problem s dotičnim predlogom, koji će najpre odobriti Evropska komisija, da bi nakon toga stupio na snagu. Predsednik i generalni direktor Ferrarija, Džon Elkan, vidi potencijal u zabrani motora s unutrašnjim sagorevanjem. On smatra da će elektrifikacija, elektronika i druge tehnologije omogućiti Ferrariju da bude prepoznatljiviji i jedinstveniji.

Auto Klub - Cijene rabljenih Ferrarija 488 GTB izjednačile se s pet godina  starijim 458 Italia. Evo i zašto

U razgovoru s industrijskim analitičarima, šef Ferrarija je dodao da u kompaniji s dobrodošlicom čekaju novu regulativu i zabranu benzinaca i dizelaša. Zaista interesantna izjava, budući da dolazi iz firme koju obično povezujemo s motorima velike radne zapremine i atmosferskim V12 agregatima. Ipak, u Ferrariju su očigledno odlučni da usvoje elektrifikaciju i u potpunosti je primene na ponudu.

Ipak, za sada su koraci u tom smeru bili „stidljivi“, inicijalno s LaFerrarijem 2013., pre nego što je tehnologija evoluirala u godinama koje su usledile, tako da smo dobili hibridni V8 SF90 Stradale i nedavno predstavljeni 296 GTB s elektrifikovanim V6. Purosangue SUV pristiže sledeće godine kao prvi model italijanske marke tog tipa, koji će takođe usvojiti neki vid elektrifikacije, baš kao i perjanica s V12 agregatom, koja takođe stupa na scenu za par godina.

Bezbedno je reći da su dani modela s atmosferskim motorima odbrojani, pa čak i za tako ekskluzivan brend kao što je Ferrari, koji nije imun na sve strožu ekološku regulativu. Mada V12 ostaje s nama još neko vreme, verovatno bez turbopunjača, on će morati da bude elektrifikovan da bi ekološki aspekt bio zadovoljen.

Šestocilindarski motor iz 296 GTB-a, u „plug-in“ hibridnoj postavci, vesnik je stvari koje dolaze, što je Honda sjajno predvidela s odlazećim NSX-om. Vrlo je verovatno da ćemo ovaj recept češće viđati kod budućih modela, ne samo Ferrarija već i Lamborghinija.

Vrele Gume

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare