2. Jula 2019.

Ferrari Modulo se zapalio, vlasnik ugasio požar i nastavio vožnju

Big Portal

Kolekcionarski primerci automobila vrlo često stoje u garaži i skupljaju prašinu dok ne budu na prodaju, što se ne može reći za ovaj Ferrari 512S Modulo

James Glickenhaus, prvi čovek američkog proizvođača sportskih automobila i trkačkog tima Scuderia Cameron Glickenhaus, ima meko srce prema retkim automobilima. Međutim, za razliku od većine drugih kolekcionara, Glickenhaus vozi svoje automobile, pa čak i odmah nakon što se jedan od njih zapalio. Glickenhaus je prošle nedelje na socijalnim mrežama podelio fotografiju na kojoj se vide oštećenja od plamena na njegovom Ferrari 512S Modulo konceptu, koji je kupio 2014. godine od dizajnerske kuće Pininfarina i pretvorio ga u automobil koji može da vozi po javnim putevima.


Požar se desio tokom vožnje u Monaku, koju je nastavio nakon što je ugasio požar i detaljno pregledao automobil da li je pogodan za bezbedan nastavak vožnje. “Pratio sam proceduru, usporio kako bi zadržao vatru iza automobila i aktivirao protivpožarni sistem koji je ugasio vatru,” rekao je James Glickenhaus. Dodao je: “Nema ozbiljnije štete. Proverio sam automobil i nastavio vožnju.” Glickenhaus je u svoj postu napisao da je za požar kriv nestandardni izduvni sistem, napravljen od strane dobavljača. Šta više, upravo ova modifikacija sa ugradnjom protivpožarnog sistema je spasla ovaj dragoceni unikatni automobil. U originalnom izdanju nije postojalo ništa što bi moglo sprečiti vartu.

Modulo je Ferrarijev koncept koji je u život došao krajem 1960-ih godina, a prvi javni nastup napravio 1970. godine na Sajmu automobila u Ženevi. Njegov dizajn potpisao je čovek pod imenom Paolo Martin, Pininfarinin dizajner iz tog doba, koji je upotrebio platformu Ferrari 512 S trkačkog automobila kao osnovu Modula. Neobične 24 rupe u poklopcu motora dizajnirane su da puštaju vazduh u 5.0 litarski V12 motor sa 550 KS.

Izvor: Dmotion

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare