7. Novembra 2019.

Ferrari i Giorgio Armani udružuju snage

Big Portal

Glavni izvršni direktor Louis Camilleri dostiže davno postavljeni cilj bivšeg predsednika Sergia Marchionnea: da transformiše Ferrari u potpuno razvijeni luksuzni brend.

Novi smer Ferrarija znači da će predmeti poput jakne ili sunčanih naočara sada imati cene premium stila u skladu s imidžom sportskih automobila ove kompanije.

“Naša trenutna ponuda je previše rastegnuta i u opasnosti je da uništimo našu vrlo dragocenu kapitalnu marku”, rekao je Camilleri.

Ferrarijeva reputacija vrhunskog inženjerstva mogla bi, kako piše Bloomberg, dovesti do toga da proizvodi poput satova i naočara budu logičan cilj nove strategije.

Armani je pokušao da preusmeri svoj luksuzni imidž povećavajući kontrolu – otkupom licence za brzu modu pod zastavom Armani Exchange – i ukidanjem linija robnih kuća srednjeg opsega.

Ipak, očekuje se da se prodaja neće povećati do sledeće godine.

Izvor: AutoBlog.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare