Glavni izvršni direktor Louis Camilleri dostiže davno postavljeni cilj bivšeg predsednika Sergia Marchionnea: da transformiše Ferrari u potpuno razvijeni luksuzni brend.
Novi smer Ferrarija znači da će predmeti poput jakne ili sunčanih naočara sada imati cene premium stila u skladu s imidžom sportskih automobila ove kompanije.
“Naša trenutna ponuda je previše rastegnuta i u opasnosti je da uništimo našu vrlo dragocenu kapitalnu marku”, rekao je Camilleri.
Ferrarijeva reputacija vrhunskog inženjerstva mogla bi, kako piše Bloomberg, dovesti do toga da proizvodi poput satova i naočara budu logičan cilj nove strategije.
Armani je pokušao da preusmeri svoj luksuzni imidž povećavajući kontrolu – otkupom licence za brzu modu pod zastavom Armani Exchange – i ukidanjem linija robnih kuća srednjeg opsega.
Ipak, očekuje se da se prodaja neće povećati do sledeće godine.
Izvor: AutoBlog.rs