5. Novembra 2019.

Ferrari i Giorgio Armani se udružili kako bi svoje proizvode mogli prodavati po najvišim cijenama

Big Portal
Glavni izvršni direktor Louis Camilleri dostiže davno postavljeni cilj bivšeg predsjednika Sergia Marchionnea: da transformiše Ferrari u potpuno razvijeni luksuzni brend.
Novi smjer Ferrarija znači da će predmeti poput jakne ili sunčanih naočala sada imati cijene premijskog stila u skladu s imidžom sportskih automobila ove kompanije, a koji mogu koštati po milion dolara i više, tvrde upućeni.

“Naša trenutna ponuda je previše rastegnuta i u opasnosti je da uništimo našu vrlo dragocjenu kapitalnu marku”, rekao je Camilleri.

Ferrarijeva reputacija vrhunskog inženjerstva mogla bi, kako piše Bloomberg.com, dovesti do toga da proizvodi poput satova i naočala budu logičan cilj nove strategije.

Armani je pokušao preusmjeriti svoj luksuzni imidž povećavajući kontrolu – otkupom licence za brzu modu pod zastavom Armani Exchange – i ukidanjem linija robnih kuća srednjeg opsega.

Ali, očekuje se da se prodaja neće povećati do sljedeće godine.

Izvor: Klix

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare