24. Septembra 2020.

Facebook “za oči” stiže sljedeće godine?

Big Portal

Osnivač najveće društvene mreže na svijetu, Mark Zakerberg najavio je saradnju sa kompanijom “EssilorLuxottica SA”, najvećim svjetskim proizvođačem naočara. Cilj udruživanja je da se popularizuju pametne naočare uz pomoć brendaRay-Ban, javlja “Bloomberg”.

Dvije kompanije ulaze na teren na kojem su već prisutne Intelove Vaunt naočare, kao i Google Glass projekat tima Sergeja Brina, koji je suočen sa brojnim primjedbama zbog ugrožavanja privatnosti korisnika, a bilo je kritika i na račun dizajna.

Facebookove pametne naočare omogućiće korisnicima upotrebu aplikacija namijenjenih komunikaciji. Interesovanje za aplikacije za proširenu realnost (Augmented Reality – AR) i uređaje koji mogu da se nose je ogromno među tahnološkim kompanijama, a pametne naočare su idealne za to, prenosi RTS.

Karakteristike, detalji i cijena budućeg “Facebooka za oči” biće poznati uoči predstavljanja koje je planirano za sljedeću godinu.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare