Najnovija, u beskrajnoj liniji povreda privatnosti, uključuje zloupotrebu telefonskog broja koji je korisnik prijavio za verifikaciju u dva koraka ili 2FA. Ne samo da je Facebook koristio telefonski broj za reklame, nego je očigledno omogućio da se korisnik veoma lako pronađe na Facebooku uz pomoć tog boja.
Podešavanje, o kojem je reč, nije nova funkcija, a upravo je ovo razlog zbog kojeg Facebook pokušava da smanji relevantnost ove zloupotrebe. Malverzaciju do sada niko nije primetio, odnosno nije joj se davala pažnja u IT medijima, što sugeriše na to da se Facebook oslanjao na to da će opcija ostati neotkrivena u podrazumevanim podešavanjima tokom dugog perioda.
Nisu svi korisnici prijavili telefonski broj u Facebook servisu, kao svoju ličnu informaciju. Takođe, oni koji su to učinili možda su pretpostavili da će se informacija koristiti samo za verifikaciju i ništa drugo. Kako izveštava TechCrunch, ne postoji način da se te informacije načine privatnim nakon što ih korisnik pošalje Facebooku. Moguće je izabrati samo da li broj mogu da vide svi, prijatelji prijatelja ili samo prijatelji. Međutim, čak i ako ste limitirali dostupnost vidljivosti broja, svako ko ima vaš broj telefona će moći da vas pronađe nakon što uploaduju svoj adresar na Facebook (što je inače još jedna od žalbi na privatnost sa kojima se društvena mreža suočava).
Nažalost, izgledea da Facebook u ovom trenutku uopšte ne deluje zabrinuto zbog ovog otkrića. Kompanija je čvrsto uverena da je od velike koristi to da ljudi koje poznajete mogu da vas pronađu na društvenoj mreži, čak i ukoliko to znači da to mogu da učine i ljudi koje ne poznajete.
Izvor: SlashGear