17. Oktobra 2022.

Facebook najavljuje gašenje funkcije koja postoji od 2015. godine

Big Portal

Instant članci su izdavačima trebali da pruže zanimljiviji način predstavljanja svojih članaka na Facebooku pomažući im da povećaju angažman čitatelja unutar aplikacije.

Facebook je u tom scenariju izdavačima trebalo da služi kao dodatak njihovim glavnim stranicama.

Ali tokom vremena je izgradnja odnosa s izdavačima postala manji prioritet jer se Meta sve više orijentiše prema video sadržaju.

Izvršni direktor Mete Mark Zakerberg, prenosi SocialMediaToday, nedavno je primijetio da gledanje videa čini 50% vremena provedenog na Facebooku, dok je Reels najbrže rastući format sadržaja na Facebooku i Instagramu prema čemu je jasno da video postaje najprivlačniji format sadržaja.

“Trenutno manje od 3% onoga što ljudi širom svijeta vide na Facebookovom Feedu su postovi s linkovima na novinske članke. I kao što smo rekli ranije ove godine, kao preduzeću nema smisla preterano ulagati u područja koja nisu u skladu s preferencijama korisnika”, prenosi Axios, prenosi b92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare