13. Jula 2019.

Facebook korisnicima olakšava razumijevanje i kontrolisanje ciljanih reklama

Big Portal

Facebook olakšava korisnicima da bolje razumiju reklame koji su im predstavljeni na popularnoj platformi.

Društvena mreža je objavila poboljšanja u korisničkom iskustvu sa reklamama, koja prikazuju više informacija o ciljanim reklamama na platformi, ali i daju korisnicima više opcija za kontrolu tih reklama.

Čini se da su poboljšanja direktno proširenje funkcija koje su uvedene pre nekoliko mjeseci. Tada je kompanija je počela da upoznaje korisnike nekim informacijama o tome kako ih određene reklame ciljaju, uključujući i to koje su kompanije možda ubacile svoje podatke. Sada će ove informacije biti detaljnije, uključujući kakva interesovanja na Facebooku su vas dovela do određene reklame, ili stranice koju ste možda posetili.

Pored predstavljanja pomenutih informacija, Facebook će omogućiti pristup alatima koji omogućavaju kontrolu načina na koji se te informacije koriste ili da korisnici svoje interese prilagode kako bi dobili relevantnije reklame.

Facebook nije poznat kao kompanija koja ima poštovanje korisnika i javnosti kada je u pitanju privatnost, tako da postoje ekstenzije posebno dizajnirane da sspreče mogućnost praćenja od strane servisa. Saopštenja, kao što je ovo sada, su mali korak, ali mogu pomoći društvenoj mreži da povrati bar deo poverenja javnosti.

Izvor: Neowin

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare