Ovo je deo projekta kompanije Meta, kojim se korisnici ohrabruju da ostanu na platformi uprkos pojačanoj konkurenciji od strane rivalskih servisa.
Kao deo testa, Facebook korisnici će imati mogućnost da kreiraju do četiri dodatna profila, koji su povezani sa njihovim originalnom nalogom.
Ideja je da dodatni profili mogu da se koriste za različite namene, poput jednog za prijatelje, jednog za posao ili za interakciju sa različitim grupama i influenserima.
Korisnici će i dalje imati jedan nalog, s tim što će moći da se prebacuju između profila pomoću svega nekoliko klikova.
Profili će morati da se povinuju Facebookovoj politici privatnosti i uslovima korišćenja, a zloupotreba jednog profila će uticati na čitav nalog i njegovu eventualnu suspenziju.
Korisnici, koji kreiraju dodatne profile, neće morati da koriste svoj pravi identitet kada je u pitanju ime koje se prikazuje, sve dok se to ne kosi sa pravilima platforme.
Facebookova promena taktike i prelazak sa modela jednog profila, stiže u trenutku kada se platforma bori da zadrži korisnike, posebno one mlađe, koji prelaze na konkurentske platforme, kao što je TikTok.