5. Novembra 2019.

Facebook ima novi logo: Želimo napraviti razliku između aplikacije i kompanije

Big Portal
“Željeli smo napraviti razliku između aplikacije i kompanije”, naveli su iz Facebooka dodajući da će logo biti korišten da predstavi kompaniju, a neće zamijeniti postojeći, dobro poznati logotip najpopularnije društvene mreže.

Ipak, u sve svoje aplikacije umetnut će natpis “from Facebook” na kojem će se umjesto prepoznatljive plave ikonice Facebooka pojaviti novi logo.

Iz kompanije su poručili da su u 15 godina postojanja postali mnogo više od društvene mreže te su stoga zatražili i novi način svog predstavljanja.

Marketing stručnjak Antonio Lucio poručio je na blogu Facebooka da unapređuju brending kako bi ljudima bilo jasnije koji proizvodi dolaze od Facebooka te poručio da bi ljudi trebali znati koje kompanije stoje iza proizvoda koje koriste.

Facebook je ranije ove godine počeo naglašavati svoje vlasništvo nad servisima poput Instagrama i WhatsAppa, a novi logo trebao bi se naći u upotrebi u narednim sedmicama.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare