23. Aprila 2021.

Evropska premijera: Nova Honda HR-V

Big Portal

Japanski proizvođač je u februaru objavio prve fotografije nove generacije modela HR-V, a sada smo u prilici da saznamo nešto više o verziji koja će se prodavati u Evropi.

Novu generaciju Hondinog kompaktnog SUV modela karakteriše potpuno izmenjen dizajn u odnosu na aktuelnu verziju.

Automobil ima za 10 mm veće odstojanje od tla, dok je ukupna visina vozila smanjena za 20 mm u poređenju sa prethodnim modelom.

Točkovi su porasli na 18 inča, i sada su standardni za sve verzije novog HR-V.

Sve ovo je uticalo na promenu proporcija vozila, pa HR-V sada ima izduženiju siluetu i linije koje, zahvaljujući zakošenim zadnjim stubovima, podsećaju na kupe automobile.

Na prednjem delu dominira velika maska hladnjaka, dok su tanki farovi postavljeni visoko i prostiru se duboko u blatobrane.

Honda HR-V za 2021. ima komforniju putničku kabinu, sa dodatnih 35 mm prostora za smeštaj nogu onih koji sede pozadi.

Nisu izostala ni čuvena Hondina “Magic Seat” sedišta koja se mogu preklapati na dva načina, čime se dodatno povećava funkcionalnost vozila.https://www.youtube.com/embed/PPuoGUsNSPg

Ekran multimedijalnog sistema je veći u odnosu na prethodnika i ima dijagonalu od 9 inča. Kompatibilan je sa Apple CarPlay i Android Auto sistemima za povezivanje sa smartfon uređajima.

Ispred vozača se nalazi digitalna, 7-inčna instrument tabla.

U Hondi navode da je novi HR-V po prvi put je opremljen sistemom Sensing, koji donosi kompletnu ponudu najnaprednijih bezbednosnih tehnologija i sistema asistencije.

Novi adaptivni tempomat (ACC) je standardni deo opreme i služi da dodatno unapredi bezbednost pri promeni trake ili preticanju vozila.

ACC sadrži i funkciju praćenja automobila pri nižoj brzini i kontrolu kočenja koja se može aktivirati u vožnji nizbrdo.

HR-V nove generacije na evropskom tržištu biće dostupan isključivo u hibridnoj, e:HEV verziji.

Osnovu pogonskog sistema čini 4-cilindarski 1.5-litarski i-VTEC turbo-benzinac, a pomažu mu dva elektromotora.

Honda za sada nije objavila pojedinačne specifikaciji ovih motora, ali se navodi na je ukupna snaga hibridnog sistema 131 KS (96 kW), a maksimalni obrtni moment 253 Nm.

Vozaču su na raspolaganju tri zasebna režima vožnje (Sport, Normal i Econ) koji se automatski aktiviraju prema potrebi i zahtevu.

Novi HR-V u evropske prodajne salone stiže u drugoj polovini 2021, a cena će biti saopštena naknadno.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare