15. Septembra 2020.

EU pooštrava propise o emisiji CO2

Big Portal

To znači da bi u narednoj deceniji na puteve trebalo da stigne mnogo više plug-in hibirda i električnih automobila, koji emituju malo ili nimalo CO2 u vožnji.

Ipak, sigurno je da će EU pratiti i stvarnu potrošnju plug-in hibrida za koje se sumnja da ih vozači uopšte ne pune strujom te da ih koriste uglavnom kao klasične hibirde i da emituju mnogo više CO2 u stvarnim uslovima, saznaje Zidojče cajtung.

Teško je očekivati da će proizvođači automobila učiniti svoje motore sa unutrašnjim sagorevanjem još efikasnijima (i da će emitovati još manje CO2) – neke granice nemoguće je dodatno spustiti, prenosi Automobili.ba.

Ove mjere promijeniće sliku u prodajnim salonima automobila, u kojima će biti sve manje benzinaca i dizelaša, ali pred pravim izazovom će se naći i velike industrijske sile poput Njemačke.

Veliki broj dobavljača povezanih sa auto-industrijom živi od prodaje dijelova za motore sa unutrašnjim sagorijevanjem.

Zato se uz ekspanziju električnih automobila očekuje i veliki pad zaposlenih u auto-industriji, jer, između ostalog, električni automobili imaju mnogo manje dijelova od konvencionalnih.

(B92)

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare