Izvještaj procjenjuje da je Epl isporučio gotovo 31 milion satova u 2019. godini, što je 36 posto više nego godinu ranije. Švicarska industrija satova, koja uključuje marke kao što su Svoč i TAG Heuer, isporučila je samo oko 21,1 milion satova, što je pad od 13 posto u odnosu na 2018. godinu, prenosi Verdž.
Iako Epl nije objavio podatke o prošlogodišnjoj prodaji Epl Voč satova, Stratedži Analitiks prikuplja podatke od maloprodajnih partnera i drugih dobavljača kako bi došao do svojih procjena prodaje.
– Analogni ručni satovi popularni su među starijim potrošačima, ali mlađi kupci okreću se pametnim satovima i kompjuterizovanim vrzijama ručnog nakita – piše Nil Mauston, izvršni direktor kompanije Stratedži Analitiksa.
Prema mišljenju njegovog kolege, analitičara Steivena Voltcera, tradicionalni proizvođači švicarskih satova gube rat protiv pametnih satova.
– Epl Voč isporučuje bolji proizvod putem dubljih maloprodajnih kanala i privlači mlađe potrošače. Prozor švicarskih marki satova, koji utječu na pametne satove, sada se zatvara – kaže Volcer.
Epl Voč je dugi niz godina tržišni lider u kategoriji pametnih satova i jednom je nadmašio švicarsku industriju satova po kvartalnoj prodaji u 2017. godini. Međutim, ovo je prva puna godina u kojoj je proizvod nadmašio svog analognog konkurenta, piše Verdž.
(Klix)