Razlog je tema koju je pokrenuo magazin Top Gear o budućnosti i neizbežnoj smrti konvencionalnih motora.
Električni automobili postaju sve popularniji, a jedna od kompanija koja najviše ulaže u novu eru automobilizma je upravo VW.
A nakon što su u Volfsburgu pre Golfa 8 predstavili svoju potpuno električnu porodicu na čelu sa hečbekom ID.3 koji neodoljivo podseća na Golf, postavlja se pitanje njegove budućnosi.
“Nema šanse da 2030. budu 100% elektrifikovana vozila. Čak ni moj šef Dies (direktor VW, prim. aut) nije optimista. To je predaleko”, rekao je Lars Hantšel.
Hantšel je uveren da će biti i Golf 9, verovatno 2027. ili 2028. s obzirom na planirani tipičan životni vek “osmice” od sedam godina.
Međutim, elektrifikacija je već uticala na Golf. Pomenuti ID.3 je “ubio” e-Golf, ali i osma generacija ima električne verzije.
VW će nuditi Golf i plug-in hibrid u GTE verziji sa 204 i 245 KS, a tu su i hibridi sa turbo-benzincem “eTSI” sa trocilindarskim 1,0-litarskim agregatom od 110, te četvorocilindarskim 1,5-litarskim u verzijama sa 130 i 150 KS.
B92