Volkswagen je s velikim zakašnjenjem predao svoje prve ID.3 automobile kupcima u Dresdenu i Wolfsburgu.
Bilo je to teško rođenje. No s lansiranjem najvažnijeg modela njemačke automobilske grupacije na tržište, električni preokret napokon može započeti. Prema podacima kompanije, do sada je prodato više od 25.000 prvog izdanja, koje je ograničeno na 30.000 automobila.
Volkswagen je ostvario važnu etapnu pobjedu na svom odlučnom putu u električno doba, piše n-tv. Uspjeh ili neuspjeh njegove e-strategije neće odrediti ništa manje od položaja izvršnog direktora Herberta Diessa u Wolfsburgu. Šezdesetjednogodišnjak je sve stavio na jednu kartu. Ogromne svote novca već su se slile u ID.3, kompaktni SUV ID.4 i električni Bulli ID.Buzz – u cijeloj grupi to će ukupno iznositi 33 milijarde eura do 2024. godine.
Cilj je postati tržišni lider u elektromobilnosti i u budućnosti prestići električnog pionira Teslu. Je li to realno? Nedavno je bilo zabrinutosti: ID.3 dugo dolazi, umjesto da bude predstavljen u ljeto, biće dostupan tek u septembru.
Osim toga, novi električni automobil, koji bi trebao dovesti kompaniju sa sjedištem u Wolfsburgu u ravan s Teslom, nije pobrao dobre kritike na testiranjima specijalističke štampe. Automobil na potpuno baterijski pogon impresionira svojim voznim karakteristikama, ali postoji “znatna potreba za poboljšanjima” u pogledu elektronike. Navigacioni sistem bio je ograničen, a ostale internet usluge uopšte nisu radile. Izrada takođe ostavlja mnogo želja, čak vas i ne podsjeća na provjerene modele poput Golfa, piše “Auto Motor Sport”.
Sa stajališta stručnjaka to ne mijenja činjenicu da je strategija najvećeg njemačkog proizvođača automobila i dalje tačna. Prema studiji Chemnitz Automotive Institute, Volkswagen sustiže snagu kada je u pitanju elektromobilnost. Prema proračunima autora, grupa će biti tržišni lider u Evropi do kraja 2020. godine.
– Do 2025. godine oko 40 posto električnih automobila proizvedenih u Evropi dolaziće iz marki grupe Volkswagen, kaže studija.
Volkswagen očito ima koristi od državnog prelaska s motora sa unutrašnjim sagorijevanjem na električnu mobilnost, pogoršanog posljedicama pandemije korone.
Oboje su ostavili duboke tragove. Potražnja za automobilima u Evropi smanjit će se za tri miliona ili više od 20 posto u kriznoj 2020. godini u odnosu na prethodnu godinu. Međutim, istovremeno se znatno povećava udio novih registracija potpuno električnih automobila. U prvoj polovini godine Stromer je zabilježio rast od 30 posto. Za godinu u cjelini, studija čak očekuje porast od 66 posto, prenosi Indikator.ba.
Apsolutni brojevi su još uvijek mali. Stručnjaci predviđaju da će razvoj i dalje dobivati zamah.
– To je električni bum s uključenom ručnom kočnicom, koja će postepno popuštati 2021./2022., kažu autori.
Izvor: Bankar