Naravno, dio tih benefita poništilo je povećanje mase vozila, a posebno rast gabarita i stremljenje ka aerodinamički nepovoljnijim formama kao što su SUV vozila i crossoveri. U domenu električnih vozila takvi trendovi dovode do apsurdnih rezultata.
Jedan takav primjer daje upravo GMC Hummer EV, novo izdanje Hummera s električnim pogonom. Radi se o ogromnom vozilu koje koristi resurse dovoljne za tri električna vozila. Rasipa se snagom, a eko predznak mu definitivno nije upisan u genetski kod. On je tu kako bi popularizovao električne pogone i pritom korisniku omogućio puno zabave, posebno van asfalta.
ACEEE je neprofitna istraživačka organizacija koja se fokusirala na redukciju rasipanja energije i tako smanjenja uticaja na klimatske promjene. Prema njihovoj studiji, novi Hummer nije tako “zelen” kao što se na prvu čini.
Naime, ACEEE u obzir uzima da se 60 odsto električne energije u SAD-u dobija spaljivanjem fosilnih goriva. Pritom upozoravaju kako velika vozila imaju velike baterije, a to znači i korištenje brojnih ruda koje treba preraditi i iz njih na koncu proizvesti baterijske sklopove.
Oni su izračunali da maleni Chevrolet Bolt emituje 57 g CO2/km, dok Hummer emituje 212 g CO2/km.
Prema tim podacima, 1.000 KS snažan električni monstrum u atmosferu “emitira” osjetno više od današnjih štedljivih limuzina na benzinski pogon.
Za utjehu recimo kako je ovo ipak osjetno bolji rezultat od starog Hummera koji je ispuštao čak 552 g CO2/km.