Reč je o modelima EL2 i EL3, naslednicima modela EL1 koji će preuzeti njegov električni pogon sa 800KS, a čiji dizajn karoserija će odati počast klasičnim zvezdama motosporta.
“Ono što je Audi Sport Quattro za EL1, to će biti dva legendarna automobila iz prošlosti za EL2 i EL3”, izjavio je portparol kompanije ELegend za Top Gear.
S obzirom na činjenicu da ELegend tek treba da završi rad na modelu EL1 (na slikama), konkretnijih informacija nema. Pomenuti EL1 će biti proizveden u 30 primeraka, a isto važi i za EL2 te EL3. Performanse će verovatno ostati iste, imaće po tri motora i pogon na sva četiri točka. Jedan motor će biti smešten napred, a dva pozadi. Takođe, imaće 90 kWh bateriju s tečnim hlađenjem.
Osim toga, automobili će koristiti jednostepeni menjač, kao i diferencijale s ograničenim proklizavanjem napred i pozadi te monokoknu šasiju od ugljeničnih vlakana.
Poređenja radi, EL1 je nešto duži od Fordove Fieste (4.155 mm), poseduje moćne kočnice, ESP, prilagodljive amortizere te raspored težine 47/53 koja iznosi 1.680 kg.
Za ubrzanje od 0 do 100 km/h je potrebno 2,8 sekundi, dok do 200 km/h automobil stiže za 8,5 sekundi pre nego dostigne maksimalnih 300 km/h. Domet iznosi 427 km.
ELegend je obavio razgovore s nekoliko zainteresovanih kupaca za EL1, a procenjuje se da će svih 30 automobila biti prodato veoma brzo.
Izvor: Klix.ba / Topgear.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs / ELegend