U poslednje tri decenije, mnogi su pokušali da ožive taj mit, ali samo jedan je uspeo da kreira novu, vrlu posebnu ali i apsolutno oficijelnu Lancia Delta Martini Evo. Miki Biasion, dvostruki svijetski prvak u reliju, koji je osvojio 1988. i 1989. titule u grupi A upravo na Lancia Delti.
Napravljeno je osam primraka sa serijskim brojevima u unutrašnosti i sertifikatom autentičnosti s potpisom Miki Biasiona i trvtke Martini. Vozila su po želji Mikija vrlo bliska Delti Evo iz grupe A ali su uz moderne detalje homologovani za učešće u redovnom saobraćaju, tako da raspolažu modernim perforiranim Brembo kočnnim diskovima (prednji 330 mm, zadnji 300) i ultralaganim točkovima s gumama 225/35/18 Michelin Pilot Sport, u sportskom ruhu bez ABS-a.
Školjka originalne Delte je u skladu s velikim Mikijevim iskustvom dobila pojačanja šasije, kao i unapređeni pogon na sva četiri točka i direktni upravljač iz grupe A. Motor je dvolitarski turbo konfiguracijom iz grupe A, koji raspolaže sa osnovnih 220 ks a po potrebi preko varijabilnog mapiranja i pritiskom na dugme ispucava 340 ks kroz izduvni sistem promera od 70 mm.
Karoserija s troslojnim xirallic lakovima i detaljima od ugljeničnih vlakana, unutrašnjost presvučena kožom i alkantarom, kao i Sparco sportska sedišta od ugljeničnih vlakana, jasnu ukazuju na ekskluzivnost ovog sportite, isto kao i pločica sa serijskim brojem i potpis Mikija Biasiona koji u razgovoru tvrdi da je konstruisao jedno vrlo moderno vozilo, tako da ne moramo više plakati za originalom iz devedesetih. Trenutno je 7 od 8 primeraka prodato za iznos od kolportiranih 300.000€.
Vrele Gume
Ekskluzivno: Andreas Zanoff