"Eko toplane" spremne za predstojeće zahlađenje - BIGportal.ba
Banja Luka

“Eko toplane” spremne za predstojeće zahlađenje

“Na osnovu dosadašnjih trendova procjena je da će ove sezone grijanja broj reklamacija biti značajno manji u odnosu na prošlu sezonu, što je još jedan pokazatelj rasta kvaliteta grijanja i zadovoljstva krajnjih korisnika”, pojašnjavaju iz “Eko toplana”.

S obzirom na to da su nakon izrazito visokih temperatura za ovaj period godine pred nama pravi zimski dani, iz preduzeća “Eko toplane” ističu da su, kao i do sada, spremni da isporuče potrebnu količinu toplotne energije.

Naime, kako kažu, iza “Eko toplana” su dvije trećine veoma uspješne sezone grijanja kada je riječ o kvalitetu isporučene toplotne energije, ali i o poslovnim rezultatima ovog privrednog društva.

“Prema svim parametrima, kvalitet isporuke toplotne energije u odnosu na prethodne sezone je poboljšan. U prilog tome govore i rezultati ankete o zadovoljstvu korisnika pruženom uslugom. Srednja ocjena kvaliteta grijanja na skali od jedan do pet je 4,11, što je za 1,43 odsto više u odnosu na prošlu sezonu, kada je ta ocjena bila 4,052”, kažu u ovom preduzeću.

Dodaju da je dodatni pokazatelj zadovoljstva korisnika i smanjen broj reklamacija za 23 odsto u odnosu na sezonu 2019/2020. godinu uprkos nižim temperaturama za 4,2 stepena Celzijusa.

Napominju da su, zahvaljujući konstantnom angažmanu zaposlenih u “Eko toplanama” i sanaciji dijelova distributivne mreže u periodima između sezona, smanjeni i gubici toplotne energije na mreži za 7,8 odsto.

“Iako su pripreme za sezonu grijanja završene na vrijeme i, kao i ranijih godina, urađeni planirani remont i sanacija dijelova distributivne mreže u periodu između dvije sezone, što je i omogućilo bolji kvalitet grijanja, stara i dotrajala mreža je najveći problem nesmetanog funkcionisanja sistema daljinskog grijanja, usljed čega dolazi do kvarova, odnosno pucanja mreže tokom sezone grijanja”, ističu u ovom preduzeću.

Prema njihovim riječima, njihove interventne ekipe na terenu ažurno prate stanje i nastoje da poprave svaki kvar u što kraćem roku, kako korisnici ne bi osjetili prekide isporuke toplotne energije, odnosno kako bi ti prekidi bili što kraći.

“U cilju daljeg poboljšanja kvaliteta grijanja, trajno rješenje ovog problema su velika investiciona ulaganja u distributivnu mrežu, u koju decenijama nije dovoljno investirano i čija sanacija predstavlja dugotrajan i obiman proces, kojim bi se dugoročno riješio problem čestih kvarova i problema na sistemu daljinskog grijanja tokom predstojećih sezona”, zaključili su iz “Eko toplana”.

Danas objavljeno

Human gest! Besplatni termini na gradskom bazenu za djecu sa poteškoćama u razvoju iz Banjaluke

M.

Za dva dana više od 170 zahtjeva: Porodiljama u Banjaluci novčana naknada od velikog značaja

M.

Skoro pola godine od početka radova: Čuvena fontana vraća dašak stare Banjaluke

M.

Ostavite komentar