18. Jula 2022.

Easy Turn olakšava bočno parkiranje

Big Portal

ZF-ov novi sistem bi to mogao promijeniti. 

Nakon prošlogodišnjeg sistema Zig-Zag Motion sa zakretnom zadnjom osovinom koji uveliko olakšava manevrisanje u uskim prostorima, a posebno pri ispravljanju automobila u bočnom parkiranju, ZF sada nudi novu tehnologiju.

Zove se EasyTurn, a zasniva se na novom dizajnu prednjeg vješanja koji sada omogućava zakretanje prednjih točkova za čak 80 stepeni. Podsjetimo, današnji automobili prednje točkove mogu zakretati za nekih 35 stepeni.

ZF-ov prijedlog konstrukcije predviđa dodavanje dvije dodatne poveznice između spone i zgloba, pa nema čvrste veze između letve volana i točkova. Veza u obliku slova Z s dva zgloba tako omogućava postizanje većeg ugla zakreta. 

Naravno, postoje i mane ovog sistema. Prije svega tu je činjenica da se sistem ne može ugrađivati na vozila sa sprijeda postavljenim motorom. 

ZF's New 80-Degree 'EasyTurn' Steering Promises Easier Parallel Parking

S druge strane, straga postavljen motor i zadnji pogon oslobađaju dovoljno prostora za ugradnju novog upravljačkog sistema. 

ZF je stoga za demonstraciju izabrao BMW i3 čiji se pogonski sistem u cijelini nalazi pozadi.

Nema sumnje, ovaj sistem donosi drastično poboljšanje manevarskih svojstava vozila, ne samo pri parkiranju, već i pri korištenju u urbanim sredinama s ograničenim manevarskim prostorom. ZF tako vidi mogućnost implementacije ove tehnologije u automobilima, ali i dostavnim vozilima. 

Kako funkcioniše ZF-ova tehnologija, pogledajte u nastavku. 

Nezavisne.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare