ZF-ov novi sistem bi to mogao promijeniti.
Nakon prošlogodišnjeg sistema Zig-Zag Motion sa zakretnom zadnjom osovinom koji uveliko olakšava manevrisanje u uskim prostorima, a posebno pri ispravljanju automobila u bočnom parkiranju, ZF sada nudi novu tehnologiju.
Zove se EasyTurn, a zasniva se na novom dizajnu prednjeg vješanja koji sada omogućava zakretanje prednjih točkova za čak 80 stepeni. Podsjetimo, današnji automobili prednje točkove mogu zakretati za nekih 35 stepeni.
ZF-ov prijedlog konstrukcije predviđa dodavanje dvije dodatne poveznice između spone i zgloba, pa nema čvrste veze između letve volana i točkova. Veza u obliku slova Z s dva zgloba tako omogućava postizanje većeg ugla zakreta.
Naravno, postoje i mane ovog sistema. Prije svega tu je činjenica da se sistem ne može ugrađivati na vozila sa sprijeda postavljenim motorom.
S druge strane, straga postavljen motor i zadnji pogon oslobađaju dovoljno prostora za ugradnju novog upravljačkog sistema.
ZF je stoga za demonstraciju izabrao BMW i3 čiji se pogonski sistem u cijelini nalazi pozadi.
Nema sumnje, ovaj sistem donosi drastično poboljšanje manevarskih svojstava vozila, ne samo pri parkiranju, već i pri korištenju u urbanim sredinama s ograničenim manevarskim prostorom. ZF tako vidi mogućnost implementacije ove tehnologije u automobilima, ali i dostavnim vozilima.
Kako funkcioniše ZF-ova tehnologija, pogledajte u nastavku.
Nezavisne.