25. Marta 2019.

DXR Ray Tracing podrška stiže na Nvidia Pascal i GTX Turing

Big Portal

DXR Ray Tracing ima direktni mod za procesiranje, tako da RT jezgra nisu potrebna za njegovu podršku. Nvidia je do sada držala DXR podršku samo iza RTX linije, ali DXR može da radi na DirectX 12 kompatibilnim grafičkim kartama.

Od objave RTX serije Nvidia je uočila da bi DXR mogao imati širu primenu ukoliko bi više grafičkih karti podržavalo tehnologiju, a kako bi se na najbolji način shvatile prednosti kompanijinih RT jezgara, Nvidia je morala da demonstrira kako igre sa Ray Tracing podrškom funkcionišu bez njih.

Sada, kada je na tržištu na desetine miliona DXR kompatibilnih grafičkih karti, najavljeno je da podrška za njih stiže u aprilu preko drajvera. Ovo će većem broju developera omogućiti da eksperimentišu sa DXR-om i potencijalno implementiraju tehnologiju u veći broj igara.

Gledajući unapred, Nvidia se nada da će Ray Tracing biti podržan od strane šireg spektra igara, endžina i API-ja, a preko ekstenzije se očekuje i podrška za Vulkan API u budućnosti.

Nvidia DXR drajver stiže za Pascal i GTX Turing grafičke karte tokom aprila, a podrška će biti obezbeđena za GTX 1060 6GB GPU i druge modele.

Izvor: Overclock3d

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare