Dobili smo uzbudljivu trku, ali zasigurno manje od onoga što smo očekivali. Početak je nagoveštavao, kada su se na samom startu sudarili Karlos Sajnc i Danijel Rikardo. Sajnc je završio trku, Šumaher se okrenuo i sa 10. pozicije pao na začelje, dok je Rikardo nastavio, ali nije stigao do bodova.
Ubrzo je i trku završio Fernando Alonso, neposredno nakon što ga je prestigao Luis Hamilton. Delovi bolida su počeli da otpadaju, što je označio kraj za vozača Alpine već u sedmom krugu.
Ključan deo trke se možda odigrao na startu kada je Serhio Peres prestigao vozača Ferarija Šarla Leklera i od tada, pa do kraja trke, pravio svojevrsnu branu između Leklera i Maksa Ferstapena koji je vodio sve vreme.
Lekler je na nešto više od 10 krugova do kraja odlučio da rizikuje i prešao na meke pneumatike. Epilog je bilo sletanje sa staze i udaranje u barikade. Tom prilikom se okrenuo za 180 stepeni. Uspeo je da nastavi, ali je do kraja trke stigao do osme pozicije i više od toga nije mogao, samim tim izgubio 11 poena. Na kraju nije stigao ni do najbržeg kruga koji je pripao Maksu Ferstapenu.
Razloga za nezadovoljstvo će imati i vozač Mercedesa Luis Hamilton koji takođe nije uspeo da vozi. Ponovo se ispred nekoga isprečio neaktivni vozač Alfa Taurija Pjer Gasli i praktično blokirao Britanca da napreduje. Hamiltonov timski kolega Džordž Rasel je trku završio na četvrtoj poziciji i na kraju uspeo da odbrani tu pozicijiu od vozača Alfa Romea Valterija Botasa i ponavljanju prošlogodišnjeg incidentra na ovoj stazi.
Kada je u pitanju podijum, pored vozača Red Bula tu je i Lando Noris iz Meklarena kojem je to bio prvi podijum ove sezone. Upravo je on imao najviše koristi od incidenta Šarla Leklera s obzirom na to da mu je bio prvi pratilac i samim tim ga smenio i na već viđenom podijumu.
Naredna trka F1 šampionata se po prvi put vozi za Veliku nagradu Majamija i na programu je osmog maja.
B92.