19. Novembra 2022.

Drako Dragon pokreću četiri električna motora i 2.000 KS

Big Portal

Drako Dragon ima gullwing vrata, pokreću ga četiri električna motora, koji ukupno isporučuju 2.000 KS. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je manje od dvije sekunde, dok je maksimalna brzina veća od 320 km/h.

Riječ je o nasljedniku električnog superautomobila GTE koji je pažnju privukao 2020. godine i to je zapravo dvovratni SUV s velikim gullwing vratima koja omogućavaju pristup prednjim i stražnjim sjedištima. U unutrašnjosti ima mjesta za pet osoba.

Pogon koji čine četiri električna motora zasnovan je na onom koji je koristio pomenuti GTE. Svaki točak je dobio svoj motor, a bateriju je također razvila kompanija Drako. Može se puniti snagom od 500 kW, čime je omogućeno punjenje do 80 posto kapaciteta za deset minuta. To je dovoljno za prelazak 540 kilometara, dok potpuno napunjena baterija omogućava maksimalni domet od 676 kilometara.

Sistemom upravlja Drako DriveOS, jedna ECU jedinica zadužena za sve.

Treba reći da je SUV napravljen od karbona, a rezultat je smanjenje težine za 50 posto i povećanje krutosti. Ipak, on i dalje nije baš lagan sa svojih 2.254 kg, ali je i dalje nešto lakši od Teslinog Modela X Plaid te ima veći domet i gotovo dvostruko više snage.

Dragon je dizajniran u Italiji pa stoga ne iznenađuju njegov egzotični stil, sjajne performanse i efikasnost. Prednjim dijelom nalikuje na koncept Dodge Charger Daytona SRT s otvorenim nosom i zakrivljenom haubom koja usmjerava zrak preko automobila. Stražnji kraj je dizajniran da kanališe zrak tako da se povećava downforce.

Unutrašnjost je fokusirana na tehnologiju te posjeduje 17,1-inčni centralni ekran osjetljiv na dodir, kao i mali ekran za vozača. Upravljač također posjeduje kontrole na dodir. Dostupan je i zabavni sistem za putnike na stražnjim sjedištima, dok se umjesto retrovizora koriste kamere povezane s ekranima u uglovima armaturne ploče.

Ako kamere ne budu legalne do početka prodaje, proizvođač će ugraditi standardne retrovizore.

Drako Dragon će se proizvoditi u SAD-u, a cilj je proizvesti 5.000 primjeraka godišnje. Isporuke kupcima se ne očekuju prije 2026. godine, rezervacije se primaju, a automobil će koštati najmanje 290.000 dolara.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare