Američki proizvođač ženskog veša, odeće i kozmetike “Viktorijas sikret” oprostio se od zgodnih manekenki koje su godinama koračale pistom noseći luksuzno rublje. Umesto njih, brend je pokrenuo drugačiju kampanju i u fokus stavljaju žene koje su poznate po svojim dostignućima, a ne po svojim figurama.
Fudbalska zvezda Megan Rapiono, skijašica Elien Gu, model i advokatica Paloma Esler, transrodni model Valentina Samijano, fotografkinja Amanda Kabenet, glumica Prijanka Čopra među onima su koje će predvoditi kampanju, navodi se u saopštenju ove modne kuće.
“Nadamo se da ćemo postati globalni zagovornik za osnaživanju žena. Kada se svet menjao, sporo smo reagovali. Trebalo je da prestanemo da se bavimo onim šta muškarci žele i da obratimo pažnju na ono što žene žele”, rekao je izvršni direktor kompanije Martin Voters.
Žene uključene u ovu kampanju biće poznate kao “VS Collective” i fokusiraće se na unapređenje brenda i njegovom prikazivanju u javnosti, kao i na promociju na društvenim mrežama. Fudbalerka Megan Rapiono je izjavila da je kompanija slala “zaista štetnu poruku, koja je bila patrijarhalna, seksistička i pažnja je bila usmerena na ono šta muškarci žele”.
Podsetimo, ova velika modna kuća se našla na udaru kritika zbog nedostatka prikazivanja različitih tipova tela, ali i zbog marketinga koji je bio usmeren samo na ono šta muškarci žele.