Domaći hljeb od bundeve spreman u tren oka - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Domaći hljeb od bundeve spreman u tren oka

NA internetu je moguće pronaći hrpu recepata u kojima je glavni sastojak bundeva, namirnica koja s pravom nosi laskavu titulu kraljice jeseni.

Meso bundeve bogato je antioksidansima, vlaknima, magnezijem, kalijem te vitaminima B, C, E i K, dok se u njenoj kori nalaze provitamin A te alfa i beta karoteni. Posebno su zdrave njene sjemenke koje sadrže proteine, mangan, vlakna, magnezij, fosfor i cink. Bundeva je niskokalorično povrće u kojem mogu uživati i dijabetičari.

Ako ste se zaželjeli ove namirnice, dobro je znati da od nje možete pripremiti i zdrav hljeb, i to prema vrlo jednostavnom receptu. Na hljeb možete dodati sirove sjemenke bundeve koje su pune proteina i zdravih masti.

Sastojci:

– 1/2 šoljice bademovog brašna

– 1/2 šoljice kokosovog brašna

– 1/2 kašičice sode bikarbone

– 1/2 kašičice praška za pecivo

– 1/2 kašičice cimeta

– 1/4 kašičice soli

– 4 jaja

– 1/3 šoljice rafiniranog kokosovog ulja, rastopljenog

– šoljica pirea od bundeve

– 2/3 šoljice eritritola (prirodni zaslađivač)

– 1/4 šoljice mlijeka po izboru

– 1 do 2 kašike sirovih sjemenki bundeve

Priprema:

Zagrijte rernu na 180°C. U posudu za pečenje stavite papir za pečenje. Papir namažite uljem.

U veliku zdjelu dodajte bademovo brašno, kokosovo brašno, sodu bikarbonu, prašak za pecivo, cimet i so. Sve zajedno promiješajte.

U zdjelu srednje veličine dodajte jaja, kokosovo ulje, pire od bundeve, eritritol i mlijeko. Sve zajedno promiješajte.

Dodajte vlažne sastojke suvima i promiješajte.

Prebacite u posudu za pečenje i ravnomjerno rasporedite. Po vrhu pospite sjemenke bundeve.

Pecite 35 do 40 minuta, sve dok čačkalica kod isprobavanja ne izađe čista.

Index

Danas objavljeno

Napitak pun magnezijum od samo četiri sastojka za dobar početak dana

Vanja A

Tri najgore stvari koje nesvjesno radimo dok se umivamo

Vanja A

Superbakterije su smrtonosnije od side i malarije

Vanja A

Ostavite komentar