Južnokorejski proizvođač automobila Hyundai je objavio saopštenje u kome obavještava o 30-procentnom rastu dobiti u drugom tromjesečju, podstaknutom oporavkom snažne potražnje za gradskim SUV-ovima.
Operativna dobit u periodu od aprila do juna je porasla na gotovo 1.240 milijardi wona ili 1,05 milijardi dolara na godišnjem nivou, što je drugi uzastopni rast dobiti kompanije u 2019. godini.
Grupa je takođe imala korist od uticaja kretanja kurseva valuta, saopštava ovaj proizvođač automobila.
Hyundai se u prethodnom periodu borio s padom dobiti nekoliko tromesečja za redom.
Neto dobit u drugom tromesečju 2019. godine je porasla na 920 milijardi wona, sa 701 milijarde wona u istom periodu prošle godine.
Hyundai je takođe zabeležio 9-procentni rast prihoda na gotovo 27.000 milijardi wona. Posebno je pozitivan efekat imao snažan rast zabeležen u prodaji SUV vozila Palisade i nove Sonate.
Grupa očekuje da će na tržištu biti ponuđeni brojni novi modeli, uključujući električne automobile, što bi joj dugoročno omogućilo održivu dobit.
Izvor: Seebiz