Dijeta: I da smršate, i da zablistate - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Dijeta: I da smršate, i da zablistate

Ovaj plan obroka pomaže da se riješite suvišnih kolograma i da regulišete probleme sa kožom. Dijeta je restriktivna, pa je poželjno da se prvo konsultujete sa nutricionistom i ljekarom

Ovaj plan obroka pomaže da se riješite suvišnih kolograma i da regulišete probleme sa kožom. Dijeta je restriktivna, pa je poželjno da se prvo konsultujete sa nutricionistom i ljekarom

Dijeta uključuje voće i povrće koje smanjuje apsorpciju masnoća u telu. Na taj način, smanjuje se lučenje sebuma i pojava bubuljica. Osim što umanjuje probleme sa kožom, ovakav režim ishrane namenjen je gojaznima i pacijnetima koji imaju tegoba sa probavom.

Pošto se za vreme dijete unosi manje ugljenih hidrata, smanjuje se mišićna masa, pa je potrebno upražnjavati fizičku aktivnost. To može biti fitnes, trčanje, biciklizam, plivanje ili brzo hodanje.

Predložen je jelovnik od ponedeljka do petka, dok je u dane vikenda predviđeno da se hranite uobičajeno. Iako ova dijeta nudi mogućnost gubitka i do jednog kilograma dnevno, važno je da sebi postavite realne ciljeve. Pošto je dosta restriktivna, pre nego što se odlučite za njenu primenu konsultujte se sa nutricionistom i lekarom.

PRVI DAN

Doručak: pomorandža, dva dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Ručak: pomorandža, kuvano jaje, kiselo mleko ili jogurt.

Večera: dva paradajza ili dva dcl pirea od paradajza, dva kuvana jaja, 1/2 kg zelene salate ili krastavaca, dva dvopeka.

DRUGI DAN

Doručak: pomorandža, (može i kruška, breskva, lubenica ili dinja), dva dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Ručak: pomorandža, jaje, kiselo mleko, dva dvopeka.

Večera: 125 g mlevene govedine, paradajz (ili jedan dcl pirea od paradajza), dvopek, šoljica čaja ili kafe.

TREĆI DAN

Doručak: kruška, dva dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Ručak: pomorandža, kuvano jaje, kiselo mleko, manja glavica salate.

Večera: 125 g mlevenog mesa, pomorandža, dvopek, šoljica kafe ili čaja.

ČETVRTI DAN

Doručak: breskva, dva dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Ručak: 125 g svežeg kravljeg sira s malo mlečne masti (a možete upotrebiti i sir mocarela), paradajz, dvopek.

Večera: 125 g mlevenog mesa, dva paradajza ili dva dcl pirea od paradajza, jabuka, dvopek.

PETI DAN

Doručak: parče lubenice, dva dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Ručak: 200 g kuvanog mesa ili ribe, paradajz, dvopek

Večera: 500 g kuvanog povrća (šargarepa, grašak, krompir), jaje, paradajz.

Danas objavljeno

Za manje od pola sata: Mafini sa bananama

Zeljka

Erektilna disfunkcija i korona? “Liječenje od 3 do 6 mjeseci”

Zeljka

Trening za jači pol: Šta izabrati – slobodne tegove ili sprave za vježbanje?

Vanja A

Ostavite komentar