Blumberg je već potrošio milione dolara za reklame na televiziji, radiju i društvenim mrežama čime je povećao svoju prepoznatljivost i podršku u anketama koja mu je i omogućila učešće u ovoj debati.
U pokušaju da osvoji demokratsku predsedničku nominaciju, Blumberg je preplavio američke medije reklamama.
“Već je objavio više oglasa nego što su objavili neki od kandidata ukupno, na opštim izborima 2016”, rekao je Džon Fortije iz Centra za dvostranačku politiku.
Bivši gradonačelnik Njujorka i medijski mogul do sada je potrošio više od 300 miliona dolara na reklamiranje.
Planira da do 3. marta, kada se održavaju unutarpartijski izbori u čak 14 američkih država u jednom danu, potroši još 300 miliona dolara, što je manje od jedan odsto od njegovog ukupnog bogatstva koje iznosi 60 milijardi dolara.
Prema nekim podacima, Blumberg je snimio 185 različitih reklama sa raznim temama: od oružanog nasilja do toga kako jesti picu. Blumbergova reklamna kampanja ga je, prema anketama, dovela do trećeg mesta na listi demokratskih kandidata.
I dok njegove reklame preplavljuju televizije, radio i društvene mreže, Blumberg se uzdržao od napada na svoje protivkandidate i umesto toga napada predsednika Donalda Trampa atraktivnim video klipovima, u kojima često koristi ono što je predsednik rekao protiv njega.
Blumberg je obećao da će nastaviti svoju reklamnu kampanju protiv predsednika Trampa čak i ako ne osvoji demokratsku predsedničku nominaciju.